ostatnio wrzucone:

The Frozen Autumn - Guardian Angel
Dodany 3 lata temuMoje pliki

opinie o profilu (8):

visnia9 lat temu

Trochę mi już przeszły te klimaty ale czasem miło powspominać..... Piękne "wrzuty", oby tak dalej. Pozdrawiam.

polset9 lat temu

Fajnie tu u ciebie Dzięki za sisters of mercy Zaparzam do mnie

siouxsie9 lat temu

......swoja droga.. nikt nie czytal mi tak dobrze w myslach.. To ci dopiero!:]

siouxsie9 lat temu

.....chyba czytales mi w myslach z tym Bauhausem:)) dziex

leciu719 lat temu

> "siouxsie" napisał/napisała: > > Hej! wrzucasz fajna muze. troszku sobie uszczknelam do ulubionych...!:P Pozdro! Nie ma sprawy. Polecam sie. Czasami i ja moze cos od Ciebie pozycze. Jak cos trzeba to daj znac. Wielkie dzieki. Pozdrawiam

siouxsie9 lat temu

Hej! wrzucasz fajna muze. troszku sobie uszczknelam do ulubionych...!:P Pozdro!

anonim9 lat temu

ok jest super

olo699 lat temu

chowaliśmy się na tych samych audycjach,wyczuwam pokrewną duszę,wrzucaj dalej,hejka